sobota, 21 sierpnia 2010

Metamorfoza Monika0147


Oglądając twoją szafę zobaczyłam masę fajnych ciuchów, więc zrobiłam cię na 3 sposoby. Byłaś ubrana elegancko - lubię ten styl. Ja także zrobiłam cię za pierwszym razem na elegancko, a sukienka w kwiaty dodaje ci dziewczęcego uroku. Za drugim razem ubrałam cię na luzie. Za trzecim w stylu "szpan" xP - dobrałam ubrania pod względem koloru i stylu, aby pasowały do torebki z LE - i właśnie ta stylizacja najbardziej mi się spodobała. Co do makijażu... dla mnie jest zbyt zwyczajny - z ilością kosmetyków, które posiadasz mogłabyś wymyślić coś bardziej kreatywnego. Ja użyłam czarny tusz, eyeliner, połączyłam 4 kolory cieni, a usta musnełam szminką z luxe. Spodobał mi się końcowy efekt. Dodatki były zbędne.

P.S. Do wszystkich oglądających metamorfozy - aby powiększyć obrazek wystarczy na niego kliknąć !!!

1 komentarz:

  1. Taaak, wiem, śpieszyłam się z tym makijażem i jakoś tak mi nie wyszedł... Nie wiedziałam, że tak ładnie wyglądam w tych włosach! xd W każdym razie superowa metamorfoza <33

    OdpowiedzUsuń