czwartek, 19 sierpnia 2010

Metamorfoza BrzydUla999Fun


A więc ;) Masz wiele ubrań, ale bardzo ciężko było mi coś z nich "sklecić". Ubrałam cię na dwa sposoby - najpierw elegancko, a potem letnio. Chciałam pójść na łatwiznę i ubrać cię w sukienkę z Kohl's, ale postanowiłam zrobić dla ciebie elegancki zestaw. Mam nadzieję, że ci się podoba ;) Masz bardzo mało butów - jedynymi porządnymi są te, które nosisz na sobie. Co do makijażu... nie spodobała mi się ta żółta pasemka na czarnych włosach, reszta jest OK ;D Wybrałam krótkie włosy, a kolor rudy został ładnie rozświetlony przez żółtą pasemkę. Użyłam wszystkich kosmetyków jakie posiadasz do malowania oczu. Efekt bardzo mi się spodobał. Na koniec dobrałam pasujące do cieni na oczach kolczyki. Jeśli chcesz napisz w komentarzu, czy spodobała ci się ta metamorfoza ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz