czwartek, 26 sierpnia 2010

Metamorfoza LoLKariiLoL


Rewelka. Twój strój jest pomysłowy i pięknie się prezentuje. Jest klasyczny i elegancki. W sali do 10 dałabym ci 11 ;D Najchętniej nic bym nie zmieniała, ale to blog z metamorfozami. W szafie masz bardzo bardzo dużo ubrań. Szczególnie wiele stylowych sukienek, mogłam cię w którąś ubrać, ale chciałam żeby było oryginalnie. Dlatego wybrałam dla ciebie styl ekstrawagancki i pod ten właśnie styl zrobiłam dla ciebie zestaw. Co do twarzy - także ładnie i klasycznie. Ja postanowiłam trochę poszaleć^^ i z poważnego image zmienić na bardziej dziewczęcy :) Ekspresyjna fryzurka przefarbowana na marchewkowy oraz cienie w kolorze białym, żółtym i niebieskim. Do tego pasujący naszyjnik, a usta muśnięte błyszczykiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz