czwartek, 26 sierpnia 2010

Metamorfoza JustAda


Twój strój przed metamorfozą nie za bardzo mi się spodobał - masz tyle fajnych ciuchów, mogłaś wymyślić coś ciekawszego. Ja za pierwszym razem ubrałam cię na beżowo - klasycznie połączyłam bluzkę ze spódnicą i dodałam pasek. Dodałabym jakąś torebkę, ale żadna nie pasowała. Za drugim razem wystylizowałam cię na młodzieżówę i z tych dwóch metamorfoz ubioru to właśnie ta podoba mi się najbardziej ;) Co do twarzy to bardzo ładnie, nie spodobały mi się tylko ciut za nisko ustawione brwi. Ale to szczegół. Kiedy zauważyłam kokardę i okulary to po prostu musiałam cię zrobić na LadyGagę ;D Za drugim razem zostawiłam fryzurę, zmieniajac tylko kolor na rudawy. Umalowałam cię po swojemu, ponieważ strasznie nie podoba mi się ta kreska od eyelinera, którą masz na oczach. Dodałam kokardkę.

1 komentarz: